13.03.2020р.
Тема:
Складання таблиці множення числа 7.Розв’язування задач.
«Сплети мереживо» №813 ст.121
Розглянути табличку множення числа 7.
Робота з таблицею (усно)№815 ст.121
Розв’язати задачу 816 ст.121
Обчислити вирази № 818 ст.122
Розв’язати задачу 820 ст.122
16.03.2020
Тема: "Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів і розв'язування задач, які містять множення числа 7"
Математичний диктант
- Число 6 збільшити у 7 разів.
- Число 42 зменшити у 6 разів.
- Суму чисел 11 і 13 зменшити у 4 рази.
- Різницю чисел 23 і 17 збільшити у 5 разів.
-
Збільште 87 на 5.
-
Зменште 28 на 9.
- У скільки разів число 35 більше від 5.
Виконання завдання № 821 ст.122.
- Що означає 3*5? (3+3+3+3+3)
- Знайти помилки.
8+8+8+8=8*3
80-0=8
0+0+0=3
1+1+1=3
Вправа №822
1*9=9 бо 1+1+1+1+1+1+1+1+1=9
1*3=3 бо 1+1+1=3
отже, 1*а=а та а*1=а
Правило: при множенні будь-якого числа на 1 в добутку отримуємо те саме число. а*1=а.
Вправа №824. Читання правила ст.122.
Первинне закріплення. № 823 і № 825.
Розв'язування задачі №826.
Виконання завдання № 827 за варіантами.
дівчатка - верхній рядок.
хлопчики - нижній рядок.
Гра "Естафета"
7*9+8=
32:4+9=
5*8-6=
7*7+11=
54:6-9=
№829 ст.123
Завдання: ст.123 № 830 (розв'язати задачу на 3 дії).
17.03.2020
Тема: "Обчислення виразів та розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій".
Математичний диктант:
- Перший множник 4, другий 6. Знайти добуток.
- До числа 15 додати добуток чисел 2 і 7. - Знайти частку чисел 21 і 3.
- Частку чисел 20 і 5 зменшити на 2.
- У дівчинки було 4 монети по 5 копійок і ще 10 копійок. Скільки грошей було у дівчинки?
- Маса 4 цеглин 12 кг. Яка маса однієї цеглини?
Обчислити.
24:4*5 21:3*4 40:5*6
18:2+6 13+4*6 3*(20-14)
Задача. Скільки всього ніг у 6 страусів і жирафа?
Усні обчислення. Гра "Знайди пару"
5*7 4*8 3*9 5*6 4*4
18+14 15+15 50-15 32-16 30-3
Кругові вирази.
2*3___14:2___3*9___6+15___10:2___7-4___21-11___5+9___27-25
Обчислити.
46-6*3 42:6+48:6
50-12:4 90-(24:3)
16:4+18 45:5+32:4
Задача. Андрій спіймав 6 карасів, а окунів - у 3 рази більше. На скільки більше окунів, ніж карасів, спіймав Андрій?
Завдання для опитування.
1) назвати результати таблиці множення числа 7 у порядку спадання.
2) Знайти чверть від числа 28; третину від 27.
3) 2 м 1 дм зменшити в 3 рази.
4) Число 30 зменшили на невідоме число й отримали 8. Знайти невідоме число.
Усні обчислення.
- скільки разом крил у 9 гусей і горобця?
- Знайти значення виразу а*6, якщо а=7.
- Як називається число 4 у виразі 6*4?
- 11 збільшити на добуток чисел 7 і 3.
- Частку чисел 24 і 6 збільшити у 5 разів.
- Скільки зайців мають 18 вух?
- 36 більше від 4 у ...разів.
- М'яч коштує 6 грн. Скільки коштує 7 м'ячів?
Усно.
З кожної рівності на множення скласти рівності на ділення.
7*3=21 7*5=35
Ознайомитися з таблицею ділення на 7. (за №832 ст.123)
Виконання завдання № 836 ст.124.
Розв'язування задач.
Задачі 833 ст.123, 834 і 840 ст.124.
Виконання завдання № 835 і №839ст.124.
Вивчити табличку ділення на7.
19.03.2020
Тема: Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв'язування задач. Творча робота над задачею.
Усні обчислення.
- Добуток чисел 6 і 7 збільшити на число 8.
- Частку чисел 56 і 7 зменшити на число 2.
- 25 більше від 5 у ...разів.
- На скільки більше число 17 від числа 12?
Обчислити.
27:3+35:7 42:7+54:6 63:7+48:6 49:7+36:6
Творча робота над задачею 841 ст.124 (усно).
Складання виразів та їх обчислення. №842 ст.124 (письмово).
Робота над задачею 846 ст.125 (письмово).
Виконання завдання№847, задача 848 ст.125.(письмово)
Завдання: № 844 ст.125 (заповнити таблицю на знаходження невідомих множників.)
20.03.2020
Тема: Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами. Узагальнення та систематизація знань учнів.
Завдання для опитування. (усно)
1) Маса кавуна 4 кг, а маса гарбуза 12 кг. У скільки разів маса кавуна менша, ніж маса гарбуза?
На скільки кілограмів маса гарбуза більша, ніж маса кавуна?
2) У 6 однакових пакетах 18 кг цукру. Скільки кілограмів цукру в одному пакеті?
3) В одній клітці 3 кролі. Скільки кролів у 7 клітках?
Усні обчислення.
- Замініть добуток 3*0 додаванням однакових доданків. Цього ми не можемо зробити(бо число 3 ми маємо додати 0 разів). Отже при множенні будь-якого числа на 0 у добутку отримуємо 0. Запам'ятайте це правило!
Робота № 851 ст.126. (вивчити правило і обчислити вирази 1*0, 0*6, 52*0, 0*36, 0*0)
Виконання № 849 ст.126. Дібрати множники до поданих чисел. (письмово)
Робота з діаграмою № 850 ст.126.
Пояснення: За діаграмою нам видно, що висота 5 коробок - 20см. Отже, шукаємо висоту однієї коробки.
Висота однієї коробки з цукерками - 20:5=4 (см).
Висота другого стосу цукерок - 4*2=8 (см).
Висота третього стосу - 4*4=16 (см)
Робота з іменованими числами № 852 ст.126 (письмово).
- Пригадайте, як помножити число на 1 і поділити на 1.
Розв'язування задач.
Задача 853 ст.126 (письмово)
Задача 855 ст.126 (усно)
№ 856, задача 857 ст.127.
30.03.2020р.
Тема: Складання таблиці множення числа 8. Розв'язування задач на дві і три дії.
Завдання для опитування (усно).
1. Назвати невідомі множники.
31.03.2020р.
Тема: Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення на 8. Знаходження значень вправ. Розв'язування задач.
Завдання для опитування. (усно)
Знайти значення виразу а+b:7, якщо а=8; b=35.
Обчислити (письмово)
8*3+16 82-8*7
Задача (письмово). Довжина прямокутника 8 см, ширина - у 2 рази менша. Накреслити прямокутник і знайти периметр.
Усні обчислення.
Виконання завдання № 821 ст.122.
- Що означає 3*5? (3+3+3+3+3)
- Знайти помилки.
8+8+8+8=8*3
80-0=8
0+0+0=3
1+1+1=3
Вправа №822
1*9=9 бо 1+1+1+1+1+1+1+1+1=9
1*3=3 бо 1+1+1=3
отже, 1*а=а та а*1=а
Правило: при множенні будь-якого числа на 1 в добутку отримуємо те саме число. а*1=а.
Вправа №824. Читання правила ст.122.
Первинне закріплення. № 823 і № 825.
Розв'язування задачі №826.
Виконання завдання № 827 за варіантами.
дівчатка - верхній рядок.
хлопчики - нижній рядок.
Гра "Естафета"
7*9+8=
32:4+9=
5*8-6=
7*7+11=
54:6-9=
№829 ст.123
Завдання: ст.123 № 830 (розв'язати задачу на 3 дії).
17.03.2020
Тема: "Обчислення виразів та розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій".
Математичний диктант:
- Перший множник 4, другий 6. Знайти добуток.
- До числа 15 додати добуток чисел 2 і 7. - Знайти частку чисел 21 і 3.
- Частку чисел 20 і 5 зменшити на 2.
- У дівчинки було 4 монети по 5 копійок і ще 10 копійок. Скільки грошей було у дівчинки?
- Маса 4 цеглин 12 кг. Яка маса однієї цеглини?
Обчислити.
24:4*5 21:3*4 40:5*6
18:2+6 13+4*6 3*(20-14)
Задача. Скільки всього ніг у 6 страусів і жирафа?
Усні обчислення. Гра "Знайди пару"
5*7 4*8 3*9 5*6 4*4
18+14 15+15 50-15 32-16 30-3
Кругові вирази.
2*3___14:2___3*9___6+15___10:2___7-4___21-11___5+9___27-25
Обчислити.
46-6*3 42:6+48:6
50-12:4 90-(24:3)
16:4+18 45:5+32:4
Задача. Андрій спіймав 6 карасів, а окунів - у 3 рази більше. На скільки більше окунів, ніж карасів, спіймав Андрій?
Завдання: ст.124 № 838 (скласти подібну задачу, змінюючи загальну
кількість цукерок).
18.03.2020
Тема: Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії.
1) назвати результати таблиці множення числа 7 у порядку спадання.
2) Знайти чверть від числа 28; третину від 27.
3) 2 м 1 дм зменшити в 3 рази.
4) Число 30 зменшили на невідоме число й отримали 8. Знайти невідоме число.
Усні обчислення.
- скільки разом крил у 9 гусей і горобця?
- Знайти значення виразу а*6, якщо а=7.
- Як називається число 4 у виразі 6*4?
- 11 збільшити на добуток чисел 7 і 3.
- Частку чисел 24 і 6 збільшити у 5 разів.
- Скільки зайців мають 18 вух?
- 36 більше від 4 у ...разів.
- М'яч коштує 6 грн. Скільки коштує 7 м'ячів?
Усно.
З кожної рівності на множення скласти рівності на ділення.
7*3=21 7*5=35
Ознайомитися з таблицею ділення на 7. (за №832 ст.123)
Виконання завдання № 836 ст.124.
Розв'язування задач.
Задачі 833 ст.123, 834 і 840 ст.124.
Виконання завдання № 835 і №839ст.124.
Вивчити табличку ділення на7.
19.03.2020
Тема: Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв'язування задач. Творча робота над задачею.
Усні обчислення.
- Добуток чисел 6 і 7 збільшити на число 8.
- Частку чисел 56 і 7 зменшити на число 2.
- 25 більше від 5 у ...разів.
- На скільки більше число 17 від числа 12?
Обчислити.
27:3+35:7 42:7+54:6 63:7+48:6 49:7+36:6
Творча робота над задачею 841 ст.124 (усно).
Складання виразів та їх обчислення. №842 ст.124 (письмово).
Робота над задачею 846 ст.125 (письмово).
Виконання завдання№847, задача 848 ст.125.(письмово)
Завдання: № 844 ст.125 (заповнити таблицю на знаходження невідомих множників.)
20.03.2020
Тема: Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами. Узагальнення та систематизація знань учнів.
Завдання для опитування. (усно)
1) Маса кавуна 4 кг, а маса гарбуза 12 кг. У скільки разів маса кавуна менша, ніж маса гарбуза?
На скільки кілограмів маса гарбуза більша, ніж маса кавуна?
2) У 6 однакових пакетах 18 кг цукру. Скільки кілограмів цукру в одному пакеті?
3) В одній клітці 3 кролі. Скільки кролів у 7 клітках?
Усні обчислення.
- Замініть добуток 3*0 додаванням однакових доданків. Цього ми не можемо зробити(бо число 3 ми маємо додати 0 разів). Отже при множенні будь-якого числа на 0 у добутку отримуємо 0. Запам'ятайте це правило!
Робота № 851 ст.126. (вивчити правило і обчислити вирази 1*0, 0*6, 52*0, 0*36, 0*0)
Виконання № 849 ст.126. Дібрати множники до поданих чисел. (письмово)
Робота з діаграмою № 850 ст.126.
Пояснення: За діаграмою нам видно, що висота 5 коробок - 20см. Отже, шукаємо висоту однієї коробки.
Висота однієї коробки з цукерками - 20:5=4 (см).
Висота другого стосу цукерок - 4*2=8 (см).
Висота третього стосу - 4*4=16 (см)
Робота з іменованими числами № 852 ст.126 (письмово).
- Пригадайте, як помножити число на 1 і поділити на 1.
Розв'язування задач.
Задача 853 ст.126 (письмово)
Задача 855 ст.126 (усно)
№ 856, задача 857 ст.127.
30.03.2020р.
Тема: Складання таблиці множення числа 8. Розв'язування задач на дві і три дії.
Завдання для опитування (усно).
1. Назвати невідомі множники.
¨ *7=42 6*¨=36 7*¨=63
2. Кожне з чисел збільшити у 6 разів: 3,5,9,8,7.
3. Синові 7 років, а батько - у 5 разів старший.
- Скільки років батькові?
- На скільки років батько старший за сина?
- Чи зміниться відповідь на це питання через 2 роки? Доведіть.
Усні обчислення.
Гра "Впіймай метелика"
48 66 15 40
Скласти задачу за коротким записом. Розв'язати її усно.
Назвати результат першої дії кожного виразу.
76-7*7 (60-18):7 63:(14-5) 40+56:7
Сплести мереживо (№858 ст. 127)
Створення проблемної ситуації № 859 ст.127 (усно)
8*3= ¨ 8*5=¨
8*6= ¨ 8*7=¨
Міркування. Від перестановки множників добуток не змінюється.
Отже, 8*3=3*8=24 і т.д.
Отже, шість рівностей із таблиці множення числа 8 можна отримати, переставляючи доданки.
- А як обчислити вираз 8*8?
- Ми знаємо, що 8*7=56. Наступний результат множення числа 8 має бути на 8 більший (8 узяли 8 разів). Отже, 56+8=64; 8*8=8*7+8=64.
Або дві останні рівності складемо за допомогою коробок з 8 цукерками, використовуючи дію додавання.
Робота з таблицею множення на 8. (розглянути і вивчити)
Виконання № 860 ст.127 (письмово).
Розвиток математичних знань.
Розв'язування задачі 861 ст.127 (письмово).
Виконання завдання №862 ст.127 (діти роблять самостійно)
№864(обчислити вирази)
Підсумок.
Назвати результати таблиці множення числа 8 у порядку спадання.
Завдання. , задача 865 (розв'язати задачу за допомогою схеми) ст.128; повторити таблицю множення числа 8.
31.03.2020р.
Тема: Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення на 8. Знаходження значень вправ. Розв'язування задач.
Завдання для опитування. (усно)
Знайти значення виразу а+b:7, якщо а=8; b=35.
Обчислити (письмово)
8*3+16 82-8*7
Задача (письмово). Довжина прямокутника 8 см, ширина - у 2 рази менша. Накреслити прямокутник і знайти периметр.
Усні обчислення.
Розплети мереживо № 866 ст.128 (усно)
Пояснення
- Обчислимо вираз 0:5.
Скористаємося зв'язком дій множення і ділення. Якщо добуток поділити на один із множників, то отримаємо другий множник: 9*2=18, 18:2=9, 18:9=2.
Із рівності 0*5=0 виходить, якщо добуток 0 поділимо на другий множник 5, отримаємо перший множник 0.
Тепер чи зможемо ми ділити добуток 0 на перший множник 0 і отримати 5???
Не можемо. Отже, ділити на 0 не можна.
Виконання № 868 ст.128.
Читання і вивчення правил на ст.128.
Виконання № 869 ст.128 (письмово)
Обчислення виразів № 871 ст.128 (письмово)
Самостійне виконання завдання № 872 ст.128 (усно).
Робота над задачею 867 ст.128 (усно)
Робота над задачею 873 ст.129 (письмово).
Завдання: № 874 ст.129(знайти невідомий множник у виразах)
01.04.2020р.
Тема: Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів.
Завдання для опитування. (усно)
1. У 6 однакових банках 30 л соку. Скільки літрів соку в одній банці?
2. 28 кг гречки розсипали порівну у 7 пакетів. Скільки кілограмів гречки в одному пакеті?
3. Скільки місяців у половині року?
Усні обчислення.
42:7*8=
28:7*6=
56:7*4=
35:7*8=
49:7*6=
Виконання № 876 ст.129 (усно).
Підготовча робота. (усно)
Розв'язування задачі 878 ст.129 (усно)
Робота з діаграмою. № 880 ст.130(письмово)
Самостійно № 881 ст.130 (на вибір: усно або письмово)
Вивчити табличку ділення на 8. № 883 ст.130, задача 884 ст.130.
03.04.2020р.
Тема: Знаходження невідомого діленого. Розв'язування задач. Порядок дій у виразах.
Обчислити. (письмово)
49:7+19 64:8+40:5
Задача. 4 ящики апельсинів важать 32 кг, а 5 ящиків мандарин - 40 кг. На скільки кілограмів ящик з апельсинами легший від ящика з мандаринами?
Усні обчислення.
42+7à¨à:7à¨à*8à¨à-2à¨à:6à¨à+33
Вивчення нового матеріалу.
- Пригадайте назви чисел при діленні?
Пояснення
¨:8=7
________
Первинне закріплення.
Усне виконання завдання № 885 ст.130
Розв'язування задачі № 886 ст.130 (письмово).
№888 ст.131 читання і вивчення правила, знаходження невідомих дільників.
Обчислення виразів № 891 ст.131 (письмово)
Обчислення виразу на порядок дій №889 ст.131 (письмово)
Підсумок.
- Як знайти невідоме ділене?
- Навести приклад.
06.04.2020р.
Тема: Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8.
Завдання для опитування.
1)Як називаються числа при діленні?
2)Як знайти невідоме ділене?
3) ¨:5=7 ¨:8=6 ¨ :6=4
Усні обчислення.
Усний рахунок №893 ст.131
- Пригадайте, як називаються числа при діленні?
56:¨=7
56:7=8
Висновок. Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.
Читання, вивчення правила і знаходження невідомих дільників №894 ст.132.
Робота над задачею 895 ст.132. (письмово)
- розгляньте скорочений запис задачі.
Обчислення виразів № 896 ст.132 (письмово)
Виконання завдання №898 ст.132. (усно)
задача 900 ст.132.
Підсумок.
- Як знайти невідоме ділене?
- Як знайти невідомий дільник?
Завдання. № 899 ст.132(знайти невідомі множники і дільники),
07.04.2020р.
Тема: Знаходження невідомого діленого і невідомого дільника. Розв'язування задач та обчислення виразів.
Завдання для опитування (усно)
1) Знайти шосту частину від чисел 48, 30, 54, 18.
2) У скільки разів кожна величина, подана справа, більша від величини поданої зліва?
6 грн 42 грн
4 дм 24 дм
5 кг 45 кг
Обчислити (письмово)
46-6*3 42:6+48:6
50-12:4 90-(24:3)
16:4+18 45:5+32:4
Задача (письмово)
У дитячий садок привезли 8 кг яблук, а слив - у 3 рази більше. Скільки всього фруктів привезли у дитячий садок?
- Як знайти невідомий дільник?
(Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на значення частки.)
- Як знайти невідоме ділене?
(Щоб знайти невідоме ділене, треба значення частки помножити на дільник.)
Вставити пропущені числа.
24:¨=8 27:¨=9
¨:4=9 ¨ :5=8
¨:4=7 24:¨=6
Розв'язування логічної задачі.
Задача (усно)
На столі було 18 цукерок. Олеся з'їла шосту частину всіх цукерок. Скільки цукерок залишилося на столі?
Завдання.
Накреслити прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Обчислити його периметр.
08.04.2020р.
Тема: Таблиця множення числа 9. Складання та розв'язування задач. Обчислення виразів.
Завдання для опитування. (усно)
1) Знайти невідоме ділене та дільник.
¨:8=4 ¨:6=3 49:¨=7
2) Задача. У відрі 8 л води, а в каструлі - у 4 рази менше. Скільки літрів води у 5-х каструлях?
Усні обчислення.
Розшифруй слова №901 ст.132
Сплети мереживо (усно)
9+9à¨+9à¨à+9¨à...до90
Обчислити, використавши переставну властивість дії множення. (усно)
9*4 9*6 9*7 9*8
Робота з таблицею множення числа 9 ст.133
- Як знайти значення виразу 9*9?
(9*9=9+9+9+9+9+9+9+9+9=81
9*9=9*8+9=72+9=81)
Виконання завдання №904 ст.133 (усно)
Задача 905 ст.133 (письмово)
Підсумок.
Обчислити (усно)
9*7=?
9*8=?
9*9=?
Завдання. № 908 ст.133 (розв'язати задачу), повторити табличку множення числа 9.
10.04.2020р.
Тема: Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9.
Усні обчислення.
1) Математичний ланцюжок.
42:6à*8à-2à:6à*7à+1à:8à=?
2)Виконання завдання №909 ст.134 (усно)
- З кожної рівності на множення складіть дві рівності на ділення.(усно)
9*4=36 9*6=54
Якщо 9*3=27, то 27:9=3.
Якщо 9*4=36, то 36:9=4 і т.д.
Ознайомлення із таблицею ділення на 9 № 910 ст.134 (усно - вивчити).
Робота із задачею 912 ст.134 (усно)
Обчислення виразів № 913 ст.134 (письмово)
Вивчити табличку ділення на 9. Задача 915 ст.134, № 916 ст.135.
13.04.2020р.
Тема: Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9.
Завдання для опитування (усно)
1)Числа 3, 7, 8, 9 збільшити у 9 разів.
2) Назвати невідоме число.
¨:9=6 72:¨=8
3) Назвати дев'яту частину від 36, 81, 45.
Усні обчислення.
Вправа "Збери грибочки"
Робота з таблицею.
№917 ст.135 (усно)
Робота з відрізками.
№ 918 ст.135 (усно)
Виміряти довжини зображених відрізків.
Скільки разів відрізок AB поміщається у відрізку CD?
Відрізок AB вмістився у відрізку CD 3 рази. Кажуть, що відрізок AB у 3 рази коротший за відрізок CD; відрізок CD у 3 рази довший за відрізок AB.
Читання і вивчення правила на ст.135.
Щоб знайти, у скільки разів одне число більше (менше) за друге, треба більше число поділити на менше.
Виконання завдання № 919 ст.135 (усно)
Розв'язування задачі 920 ст.135 (письмово)
(12:4=3(рази)
Відповідь у 3 рази менше гідролітаків, ніж звичайних літаків.)
Порівняння іменованих чисел № 921 ст.135 (усно)
Підсумок.
- Як знайти у скільки разів одне число більше чи менше за друге?
Завдання. №923 ст.136 (обчислити вирази).
14.04.2020р.
Тема: Множення числа 10. Складання і розв'язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними.
Завдання для опитування.
Математичний диктант.
- Частку чисел 48 і 6 поділити на 4.
- До добутку чисел 6 і 5 додати добуток чисел 8 і 5.
- Частку чисел 0 і 9 збільшити на добуток цих чисел.
- Число 9 збільшити у 6 разів.
- Добуток чисел 6 і 4 зменшити у 3 рази.
Усні обчислення.
Обчислення виразів № 925 ст.136 (письмово)
- Скільки десятків у числах 10, 70, 90, 40?
- Як обчислити 10*5?
Щоб обчислити 10*5 можна використати дію додавання 10+10+10+10+10=50 (число 10 додавали 5 разів). Отже, 1 дес. помножити на 5 буде 5 дес. (50)
10*8=?
1 дес. *8 =8 дес., отже 10*8=80
Обчислити (усно)
10*9 10*2 10*4 10*6
Виконання №927 ст.136. (усно). Читання і вивчення правила. Знаходження значень виразів (письмово)
Щоб помножити число на 10, потрібно до нього справа приписати один нуль.
Розв'язування задачі 928 ст.136 (усно).
Робота з таблицею №929 ст.136 (усно)
Розв'язування задачі 930 ст.137 (письмово)
Підсумок.
- Як помножити число на 10?
- Обчислити 10*2+10*5=?
Завдання: розв'язати задачу 932 ст.137.
15.04.2020р.
Діагностична робота (усні обчислення).
Хочу особисто поспілкуватися з кожним учнем, щоб перевірити рівень знань. Якщо немає можливості онлайн- відеозв'язку (Messenger Facebook), то чекаю на спілкування в телефонному режимі з 9.00 год до 13.00 год. Дякую!
17.04.2020р.
Тема: Множення і ділення числа на 10. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою.
Завдання для опитування.(письмово)
Обчислити.
0:2+5:1 4+4*0
9*8*1 10*8-3*5
Задача.
На одній галявині паслося 8 кіз, а на другій - на 16 кіз більше. У скільки разів більше паслося кіз на другій галявині, ніж на першій?
Усні обчислення.
Обчислення виразів № 933 ст.137 (усно)
Можемо знайти добутки, використавши переставну властивість дії множення (від перестановки множників добуток не змінюється).
10*3=3*10 5*10=10*5
Пояснення.
- З кожної рівності на множення складіть рівність на ділення.
2*10=20 6*10=60
20:10=2 60:10=6
20:2=10 60:6=10
№ 935 ст.137 (усно), читання і заучування правила про ділення числа на 10.
Щоб число, яке закінчується нулями, поділити на 10, потрібно в ньому справа відкинути один нуль.
Обчислення виразів № 936 ст.137 і № 938 ст.138 (письмово)
Робота з діаграмою № 937 ст.138 (усно)
Підсумок.
- Як число, яке закінчується нулями, поділити на 10?
21.04.2020р.
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком.
Виконання № 940 ст.138(усно)
Розв'язування задачі 941 ст.138(усно)
- Пригадайте, як знайти невідомий множник?
(Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник)
- Виконаємо дію множення і перевіримо її.
5*6=30
Перевірка
30:5=6
30:6=5
Запам'ятайте правило!
Щоб перевірити дію множення, потрібно добуток поділити на один із множників. Якщо отримаємо інший множник, то розв'язання правильне.
Виконайте дію множення і перевірте її 4*7 (записати в зошит).
(за № 942 ст.138 решта - усно)
Виконання № 943 ст.139 (письмово)
Робота з графіком і моделями годинників № 944 ст.139 (усно).
Підсумок.
- Як перевірити дію множення?
Завдання № 946 ст139(виконати множення з перевіркою).
22.04.2020р.
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Робота з діаграмою.
Виконання № 947 ст.139 (усно)
- Пригадайте, як знайти невідоме ділене?
(Щоб знайти невідоме ділене, треба значення частки помножити на дільник.)
- Як знайти невідомий дільник?
(Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.)
- Виконаємо дію ділення і перевіримо її.
72:9=8
Перевірка.
72:8=9
8*9=72
Отже, запам'ятайте правила
Щоб перевірити дію ділення, потрібно ділене поділити на частку. Якщо отримаємо дільник, то розв'язання правильне.
Ділення також перевіряють множенням. Для цього частку треба помножити на дільник. Якщо отримаємо ділене, то розв'язання правильне.
- Виконайте дію ділення і перевірте її діленням і множенням 32:4 (записати в зошит)
Виконати обчислення з перевіркою № 949 ст.140 (усно)
Розв'язування задачі 948 (з.1) ст.140 (на вибір: усно або письмово)
Робота з діаграмою №952 ст.141(усно)
Підсумок.
- Як можна перевірити дію ділення?
Завдання: № 954 ст.141 (виконати ділення з перевіркою діленням та множенням)
24.04.2020р.
Тема: Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв'язування задач. Периметр многокутника.
Математичний "ланцюжок" № 955 ст.141 (усно)
Розв'язати задачу 956 ст.141 (письмово)
- Пригадайте, як знайти невідомий доданок?
(Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок)
- Як знайти невідоме зменшуване?
(Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник)
- Як знайти невідомий від'ємник?
(Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю)
Виконайте № 957 ст.142 (усно)
Порівняйте вирази № 958 ст.142 (письмово)
Обчислити вирази № 961 ст.142 (усно)
Повторення геометричного матеріалу.
- Що таке периметр многокутника?
(Периметр — це сума довжин всіх сторін фігури.)
- Знайдіть периметр квадрата зі стороною 5 см.
Знайти периметр фігур № 962 ст.142 (на вибір: усно або письмово)
27.04.2020р.
Тема: Розв'язування складених задач. Знаходження значень виразів.
- Пригадайте, як знайти невідомий множник?
(Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник).
Знаходження невідомого множника №964 ст.142 (усно).
Математичний "ланцюжок" № 966 ст.143 (усно).
Розв'язування задачі 967 ст.143 (письмово).
Обчислення виразів №974 ст.143 (письмово).
Підсумок.
- Як знайти третю частину від числа?
- Як знайти половину числа?
28.04.2020р.
Тема: Повторення табличного множення і ділення. Розв'язування задач. Ознайомлення з об'ємними фігурами (циліндр, конус).
Хвилинка каліграфії із завданням.
Записати п'ять четвірок, знайти суму.
Розв'язування задачі 976 ст.143 (усно)
- Яку дію потрібно виконати, щоб відповісти на запитання задачі? Чому?
Розв'язування задачі 979 ст.144 (письмово)
Робота з фігурами № 980 ст.144 (усно).
Розгляньте ще раз геометричні фігури і запам'ятайте їх.
Усні обчислення.
з математики
учня /учениці 2 класу
Прізвище та ім'я)
В кінці роботи написати
- Як знайти невідоме ділене?
(Щоб знайти невідоме ділене, треба значення частки помножити на дільник.)
Обчислити.(письмово)
18:2+(36-18)
28:(32-28)
(25+47):(31-23)
Порівняй.
1 доба¨ 30 год 1ц ¨1 кг
10 см ¨1 дм 5 ц ¨ 60 кг
Розв'язати задачу (усно)
На ставку плавало 16 качок, а гусей - у 2 рази менше. Скільки гусей плавало на ставку?
Завдання: порівняти 1 доба і 30 год; 5 ц і 60 кг.
Пояснення
- Обчислимо вираз 0:5.
Скористаємося зв'язком дій множення і ділення. Якщо добуток поділити на один із множників, то отримаємо другий множник: 9*2=18, 18:2=9, 18:9=2.
Із рівності 0*5=0 виходить, якщо добуток 0 поділимо на другий множник 5, отримаємо перший множник 0.
Тепер чи зможемо ми ділити добуток 0 на перший множник 0 і отримати 5???
Не можемо. Отже, ділити на 0 не можна.
Виконання № 868 ст.128.
Читання і вивчення правил на ст.128.
Виконання № 869 ст.128 (письмово)
Обчислення виразів № 871 ст.128 (письмово)
Самостійне виконання завдання № 872 ст.128 (усно).
Робота над задачею 867 ст.128 (усно)
Робота над задачею 873 ст.129 (письмово).
Завдання: № 874 ст.129(знайти невідомий множник у виразах)
01.04.2020р.
Тема: Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів.
Завдання для опитування. (усно)
1. У 6 однакових банках 30 л соку. Скільки літрів соку в одній банці?
2. 28 кг гречки розсипали порівну у 7 пакетів. Скільки кілограмів гречки в одному пакеті?
3. Скільки місяців у половині року?
Усні обчислення.
42:7*8=
28:7*6=
56:7*4=
35:7*8=
49:7*6=
Виконання № 876 ст.129 (усно).
Підготовча робота. (усно)
Розв'язування задачі 878 ст.129 (усно)
Робота з діаграмою. № 880 ст.130(письмово)
Самостійно № 881 ст.130 (на вибір: усно або письмово)
Вивчити табличку ділення на 8. № 883 ст.130, задача 884 ст.130.
03.04.2020р.
Тема: Знаходження невідомого діленого. Розв'язування задач. Порядок дій у виразах.
Обчислити. (письмово)
49:7+19 64:8+40:5
Задача. 4 ящики апельсинів важать 32 кг, а 5 ящиків мандарин - 40 кг. На скільки кілограмів ящик з апельсинами легший від ящика з мандаринами?
Усні обчислення.
42+7à¨à:7à¨à*8à¨à-2à¨à:6à¨à+33
Вивчення нового матеріалу.
- Пригадайте назви чисел при діленні?
Виконайте завдання за зразком.
18:6=3à3*6=18
25:5=5à¨*¨=¨
54:6=¨à¨*¨=¨Пояснення
¨:8=7
________
7*8=56
8*7=56
Отже, 56:8=7
Висновок. Щоб знайти невідоме ділене, треба значення частки помножити на
дільник.
Усне виконання завдання № 885 ст.130
Розв'язування задачі № 886 ст.130 (письмово).
№888 ст.131 читання і вивчення правила, знаходження невідомих дільників.
Обчислення виразів № 891 ст.131 (письмово)
Обчислення виразу на порядок дій №889 ст.131 (письмово)
Підсумок.
- Як знайти невідоме ділене?
- Навести приклад.
06.04.2020р.
Тема: Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8.
Завдання для опитування.
1)Як називаються числа при діленні?
2)Як знайти невідоме ділене?
3) ¨:5=7 ¨:8=6 ¨ :6=4
Усні обчислення.
Усний рахунок №893 ст.131
- Пригадайте, як називаються числа при діленні?
56:¨=7
56:7=8
Висновок. Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.
Читання, вивчення правила і знаходження невідомих дільників №894 ст.132.
Робота над задачею 895 ст.132. (письмово)
- розгляньте скорочений запис задачі.
Обчислення виразів № 896 ст.132 (письмово)
Виконання завдання №898 ст.132. (усно)
задача 900 ст.132.
Підсумок.
- Як знайти невідоме ділене?
- Як знайти невідомий дільник?
Завдання. № 899 ст.132(знайти невідомі множники і дільники),
07.04.2020р.
Тема: Знаходження невідомого діленого і невідомого дільника. Розв'язування задач та обчислення виразів.
Завдання для опитування (усно)
1) Знайти шосту частину від чисел 48, 30, 54, 18.
2) У скільки разів кожна величина, подана справа, більша від величини поданої зліва?
6 грн 42 грн
4 дм 24 дм
5 кг 45 кг
Обчислити (письмово)
46-6*3 42:6+48:6
50-12:4 90-(24:3)
16:4+18 45:5+32:4
Задача (письмово)
У дитячий садок привезли 8 кг яблук, а слив - у 3 рази більше. Скільки всього фруктів привезли у дитячий садок?
- Як знайти невідомий дільник?
(Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на значення частки.)
- Як знайти невідоме ділене?
(Щоб знайти невідоме ділене, треба значення частки помножити на дільник.)
Вставити пропущені числа.
24:¨=8 27:¨=9
¨:4=9 ¨ :5=8
¨:4=7 24:¨=6
Розв'язування логічної задачі.
Катя з дуба груші рвала і до кошика складала: дві татусю і дві матусі, три братикові і три Катюші. Скільки було груш?
(Відповідь. На дубі груші не ростуть.)
На столі було 18 цукерок. Олеся з'їла шосту частину всіх цукерок. Скільки цукерок залишилося на столі?
Завдання.
Накреслити прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Обчислити його периметр.
08.04.2020р.
Тема: Таблиця множення числа 9. Складання та розв'язування задач. Обчислення виразів.
Завдання для опитування. (усно)
1) Знайти невідоме ділене та дільник.
¨:8=4 ¨:6=3 49:¨=7
2) Задача. У відрі 8 л води, а в каструлі - у 4 рази менше. Скільки літрів води у 5-х каструлях?
Усні обчислення.
Розшифруй слова №901 ст.132
Сплети мереживо (усно)
9+9à¨+9à¨à+9¨à...до90
Обчислити, використавши переставну властивість дії множення. (усно)
9*4 9*6 9*7 9*8
Робота з таблицею множення числа 9 ст.133
- Як знайти значення виразу 9*9?
(9*9=9+9+9+9+9+9+9+9+9=81
9*9=9*8+9=72+9=81)
Виконання завдання №904 ст.133 (усно)
Задача 905 ст.133 (письмово)
Підсумок.
Обчислити (усно)
9*7=?
9*8=?
9*9=?
Завдання. № 908 ст.133 (розв'язати задачу), повторити табличку множення числа 9.
10.04.2020р.
Тема: Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9.
Усні обчислення.
1) Математичний ланцюжок.
42:6à*8à-2à:6à*7à+1à:8à=?
2)Виконання завдання №909 ст.134 (усно)
- З кожної рівності на множення складіть дві рівності на ділення.(усно)
9*4=36 9*6=54
Якщо 9*3=27, то 27:9=3.
Якщо 9*4=36, то 36:9=4 і т.д.
Ознайомлення із таблицею ділення на 9 № 910 ст.134 (усно - вивчити).
Робота із задачею 912 ст.134 (усно)
Обчислення виразів № 913 ст.134 (письмово)
Вивчити табличку ділення на 9. Задача 915 ст.134, № 916 ст.135.
13.04.2020р.
Тема: Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9.
Завдання для опитування (усно)
1)Числа 3, 7, 8, 9 збільшити у 9 разів.
2) Назвати невідоме число.
¨:9=6 72:¨=8
3) Назвати дев'яту частину від 36, 81, 45.
Усні обчислення.
Вправа "Збери грибочки"
Робота з таблицею.
№917 ст.135 (усно)
Робота з відрізками.
№ 918 ст.135 (усно)
Виміряти довжини зображених відрізків.
Скільки разів відрізок AB поміщається у відрізку CD?
Відрізок AB вмістився у відрізку CD 3 рази. Кажуть, що відрізок AB у 3 рази коротший за відрізок CD; відрізок CD у 3 рази довший за відрізок AB.
Читання і вивчення правила на ст.135.
Щоб знайти, у скільки разів одне число більше (менше) за друге, треба більше число поділити на менше.
Виконання завдання № 919 ст.135 (усно)
Розв'язування задачі 920 ст.135 (письмово)
(12:4=3(рази)
Відповідь у 3 рази менше гідролітаків, ніж звичайних літаків.)
Порівняння іменованих чисел № 921 ст.135 (усно)
Підсумок.
- Як знайти у скільки разів одне число більше чи менше за друге?
Завдання. №923 ст.136 (обчислити вирази).
14.04.2020р.
Тема: Множення числа 10. Складання і розв'язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними.
Завдання для опитування.
Математичний диктант.
- Частку чисел 48 і 6 поділити на 4.
- До добутку чисел 6 і 5 додати добуток чисел 8 і 5.
- Частку чисел 0 і 9 збільшити на добуток цих чисел.
- Число 9 збільшити у 6 разів.
- Добуток чисел 6 і 4 зменшити у 3 рази.
Усні обчислення.
Обчислення виразів № 925 ст.136 (письмово)
- Скільки десятків у числах 10, 70, 90, 40?
- Як обчислити 10*5?
Щоб обчислити 10*5 можна використати дію додавання 10+10+10+10+10=50 (число 10 додавали 5 разів). Отже, 1 дес. помножити на 5 буде 5 дес. (50)
10*8=?
1 дес. *8 =8 дес., отже 10*8=80
Обчислити (усно)
10*9 10*2 10*4 10*6
Виконання №927 ст.136. (усно). Читання і вивчення правила. Знаходження значень виразів (письмово)
Щоб помножити число на 10, потрібно до нього справа приписати один нуль.
Розв'язування задачі 928 ст.136 (усно).
Робота з таблицею №929 ст.136 (усно)
Розв'язування задачі 930 ст.137 (письмово)
Підсумок.
- Як помножити число на 10?
- Обчислити 10*2+10*5=?
Завдання: розв'язати задачу 932 ст.137.
15.04.2020р.
Діагностична робота (усні обчислення).
Хочу особисто поспілкуватися з кожним учнем, щоб перевірити рівень знань. Якщо немає можливості онлайн- відеозв'язку (Messenger Facebook), то чекаю на спілкування в телефонному режимі з 9.00 год до 13.00 год. Дякую!
17.04.2020р.
Тема: Множення і ділення числа на 10. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою.
Завдання для опитування.(письмово)
Обчислити.
0:2+5:1 4+4*0
9*8*1 10*8-3*5
Задача.
На одній галявині паслося 8 кіз, а на другій - на 16 кіз більше. У скільки разів більше паслося кіз на другій галявині, ніж на першій?
Усні обчислення.
Обчислення виразів № 933 ст.137 (усно)
Можемо знайти добутки, використавши переставну властивість дії множення (від перестановки множників добуток не змінюється).
10*3=3*10 5*10=10*5
Пояснення.
- З кожної рівності на множення складіть рівність на ділення.
2*10=20 6*10=60
20:10=2 60:10=6
20:2=10 60:6=10
№ 935 ст.137 (усно), читання і заучування правила про ділення числа на 10.
Щоб число, яке закінчується нулями, поділити на 10, потрібно в ньому справа відкинути один нуль.
Обчислення виразів № 936 ст.137 і № 938 ст.138 (письмово)
Робота з діаграмою № 937 ст.138 (усно)
Підсумок.
- Як число, яке закінчується нулями, поділити на 10?
21.04.2020р.
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком.
Виконання № 940 ст.138(усно)
Розв'язування задачі 941 ст.138(усно)
- Пригадайте, як знайти невідомий множник?
(Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник)
- Виконаємо дію множення і перевіримо її.
5*6=30
Перевірка
30:5=6
30:6=5
Запам'ятайте правило!
Щоб перевірити дію множення, потрібно добуток поділити на один із множників. Якщо отримаємо інший множник, то розв'язання правильне.
Виконайте дію множення і перевірте її 4*7 (записати в зошит).
(за № 942 ст.138 решта - усно)
Виконання № 943 ст.139 (письмово)
Робота з графіком і моделями годинників № 944 ст.139 (усно).
Підсумок.
- Як перевірити дію множення?
Завдання № 946 ст139(виконати множення з перевіркою).
22.04.2020р.
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Робота з діаграмою.
Виконання № 947 ст.139 (усно)
- Пригадайте, як знайти невідоме ділене?
(Щоб знайти невідоме ділене, треба значення частки помножити на дільник.)
- Як знайти невідомий дільник?
(Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.)
- Виконаємо дію ділення і перевіримо її.
72:9=8
Перевірка.
72:8=9
8*9=72
Отже, запам'ятайте правила
Щоб перевірити дію ділення, потрібно ділене поділити на частку. Якщо отримаємо дільник, то розв'язання правильне.
Ділення також перевіряють множенням. Для цього частку треба помножити на дільник. Якщо отримаємо ділене, то розв'язання правильне.
- Виконайте дію ділення і перевірте її діленням і множенням 32:4 (записати в зошит)
Виконати обчислення з перевіркою № 949 ст.140 (усно)
Розв'язування задачі 948 (з.1) ст.140 (на вибір: усно або письмово)
Робота з діаграмою №952 ст.141(усно)
Підсумок.
- Як можна перевірити дію ділення?
Завдання: № 954 ст.141 (виконати ділення з перевіркою діленням та множенням)
24.04.2020р.
Тема: Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв'язування задач. Периметр многокутника.
Математичний "ланцюжок" № 955 ст.141 (усно)
Розв'язати задачу 956 ст.141 (письмово)
- Пригадайте, як знайти невідомий доданок?
(Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок)
- Як знайти невідоме зменшуване?
(Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник)
- Як знайти невідомий від'ємник?
(Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю)
Виконайте № 957 ст.142 (усно)
Порівняйте вирази № 958 ст.142 (письмово)
Обчислити вирази № 961 ст.142 (усно)
Повторення геометричного матеріалу.
- Що таке периметр многокутника?
(Периметр — це сума довжин всіх сторін фігури.)
- Знайдіть периметр квадрата зі стороною 5 см.
Знайти периметр фігур № 962 ст.142 (на вибір: усно або письмово)
27.04.2020р.
Тема: Розв'язування складених задач. Знаходження значень виразів.
- Пригадайте, як знайти невідомий множник?
(Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник).
Знаходження невідомого множника №964 ст.142 (усно).
Математичний "ланцюжок" № 966 ст.143 (усно).
Розв'язування задачі 967 ст.143 (письмово).
Обчислення виразів №974 ст.143 (письмово).
Підсумок.
- Як знайти третю частину від числа?
- Як знайти половину числа?
28.04.2020р.
Тема: Повторення табличного множення і ділення. Розв'язування задач. Ознайомлення з об'ємними фігурами (циліндр, конус).
Хвилинка каліграфії із завданням.
Записати п'ять четвірок, знайти суму.
Розв'язування задачі 976 ст.143 (усно)
- Яку дію потрібно виконати, щоб відповісти на запитання задачі? Чому?
Розв'язування задачі 979 ст.144 (письмово)
Робота з фігурами № 980 ст.144 (усно).
Перегляньте відеоролик про геометричні фігури.
(Спершу виконуємо дії в дужках, а тоді за порядком: спочатку множення чи ділення, а потім додавання чи віднімання)
Підсумок.Розгляньте ще раз геометричні фігури і запам'ятайте їх.
Завдання: ст.144 №978 (обчислити вирази із дужками)
29.04.2020р.
Тема: Закріплення знань таблиці множення і ділення. Повторення про геометричні фігури, периметр многокутника. Знаходження значень виразів на порядок дій. Розв'язування задач.
Обчислити.
28:7+42:6
Пригадайте геометричні фігури.
Усні обчислення № 985 ст.144.
Порівняння виразів №988 ст.145 (письмово)
- Пригадайте, що таке периметр фігури?
(Периметр — це сума довжин всіх сторін фігури.)
Порівняння периметрів фігур № 990 ст.145 (усно)
Розв'язування задачі 993 ст.145 (письмово)
Підсумок.
Обчислити(усно): 8*8, 7*4. 54:6, 72:8, 6*3, 36:9.
Завдання: ст.145 №990 (порівняти периметри фігур)
04.05.2020р.
Тема: Обчислення виразів. Розв'язування складених задач. Циліндр.
Усні обчислення № 994 ст.145.
Розв'язування задачі 995 ст.145 (письмово).
- Пригадайте, порядок виконання дій у виразах з дужками.
Порядок виконання дій у виразах з дужками.
1)Дії в дужках.
2)Множення і ділення (по порядку).
3)Додавання і віднімання (по порядку).
Обчислення виразів №999 ст.146 (письмово. виконуємо по діях. Наприклад:
12:2+(10-2)*2=22
1)10-2=8
2)12:2=6
3)8*2=16
4)6+16=22).
- Пригадайте, як виглядає циліндр? На що він схожий?
Якщо швидко обертати прямокутник навколо олівця, то в повітрі отримаємо циліндр № 1000 ст.146 (розглянути малюнок).
Обчислення виразів № 1001 ст.146.
Підсумок.
- Знайти в навколишньому середовищі предмети, схожі на циліндр. Сфотографувати їх.
05.05.2020р.
Тема: Розв'язування задач, які містять дії різних ступенів.
- Перегляньте презентацію "Розпізнавання плоских і об'ємних геометричних фігур"
Усні обчислення.
5*8 7*8
36:6 42:6
7*9 63:9
27:3 8*8
Обчислення виразів № 1003 ст.146 (письмово)
Знайти довжину ламаної № 1005 ст.146 (усно)
Завдання: Скласти і розв'язати задачі 1006 ст.147 за короткими записами. Одну з них розв'язати в зошиті.
06.05.22020р.
Тема: Розв'язування задач, які містять дії різних ступенів. Знаходження значень виразів зі змінною.
Усні обчислення.
Гра "Склади іграшки".
- Ці об'ємні фігури називають конусами. На що вони схожі?
Сплести "мереживо" № 1009 ст.147 (усно).
Розв'язування задачі 1012 ст.147 (письмово)
Обчислення виразів №1013 ст.147 (письмово)
Підсумок.
- Назвати ці об'ємні фігури.
08.05.2020р.
Тема: Повтореня письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач.
Усні обчислення.
8*3 25:5
56:7 8*8
48:6 7*7
Розплети "мереживо" №1014 ст.147 (84-14=?усно)
Порівняння виразів № 1016 ст.148 (усно)
Розв'язування задачі 1017 ст.148 (письмово)
Скорочений запис задачі.
Було - 54 р.
Втратив - 20р. і 6р.
Залишилося - ?
Обчислення виразів № 1020 ст.148 (письмово)
12.05.2020р.
Тема: Обчислення виразів на дії одного ступеня. Розв'язування задач.
- Пригадайте, як помножити число на 10?
(Щоб помножити число на 10, потрібно до нього справа приписати один нуль)
- Як число, яке закінчується нулями, поділити на 10?
(Щоб число, яке закінчується нулями, поділити на 10, потрібно в ньому справа відкинути один нуль)
Хвилинка каліграфії із завданням.
- Записати три вісімки, дві шістки, одну дев'ятку; знайти суму цих чисел.
Розв'язування задач.
Задача 1021 ст.148 (усно)
Задача 1025 ст.149 (письмово)
Обчислення виразів № 1022 ст.149 (письмово).
Завдання: ст.143 №1023(доповнити умову задачі і розв'язати її за допомогою виразу.)
13.05.2020р.
Тема: Обчислення виразів на дії одного ступеня. Знаходження значень виразів зі змінною.
- Пригадайте, як називаються ці геометричні фігури.
- Якщо швидко обертати прямокутний трикутник навколо олівця, то в повітрі отримаємо конус.
(№1026 ст.149)
Розплети "мереживо" № 1027 ст.149 (усно)
Розв'язування задачі 1028 ст.149 (письмово)
Обчислення виразів №1029 ст.149 (письмово)
Завдання: Знайти значення виразу а:6+25, якщо а=42(письмово).
15.05.2020р.
Тема: Зменшення, збільшення числа на кілька одиниць (повторення). Розв'язування задач.
Хвилинка каліграфії із завданням.
- У рядку потрібно дописати ще три числа.
5 8 11 14 17 ... ... ...
Обчислити (письмово)
- зменшити на 19 число 25.
- збільшити на 47 число 53.
Обчислення виразів № 1035 ст.150 (письмово, тільки другий вираз).
Розгляньте приклад обчислення виразу.
9 21
54:6+7*3=30
- А можна записувати по діях (як дитині легше)
1 3 2
54:6+7*3=30
1) 54:6=9
2)7*3=21
3)9+21=30
Розв'язування задачі 1039 ст.151 (письмово).
Робота з таблицею №1040 ст.151 (усно).
18.05.2020р.
Тема: Узагальнення знань учнів.
- Пригадайте, як знайти периметр многокутника?
(Периметр многокутника - це сума довжин його сторін)
- Накреслити прямокутник зі сторонами 4 см і 7 см. Знайти периметр.
- Пригадайте, як знайти у скільки разів одне число більше (менше) за друге?
(Щоб знайти, у скільки разів одне число більше (менше) за друге, треба більше число поділити на менше).
- Як знайти невідоме ділене?
(Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник.
¨:5=6
6*5=30)
- Як знайти невідомий дільник?
(Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку
24:¨=6
24:6=4)
- При множення будь-якого числа на 0 у добутку отримуємо 0.
а*0=0.
- При діленні нуля на будь-яке число, що не дорівнює нулю, в частці завжди отримуємо 0.
0:а=0.
На нуль ділити не можна.
Порівняти (письмово)
6дм 8см ¨ 8дм 6см
52 см ¨ 2дм 5см
Обчислити(письмово)
49-27:9+25
Розв'язати задачу (усно)
На ставку плавало 16 качок, а гусей - у 2 рази менше. Скільки гусей плавало на ставку?
Завдання.
Повторити табличку множення і ділення.
19.05.2020р.
Тема:Діагностична робота (комбінована).
(Підготуйте ручку і подвійний аркуш паперу із зошита в клітинку. Підпишіть його:
Діагностична роботаз математики
учня /учениці 2 класу
Прізвище та ім'я)
Відеоурок відбудеться о 11.00 год (Skype)
Хто за певних обставин не зможе підключитися, то дзвоніть індивідуально.
Буду чекати до 14.00 год. Дякую!
Самоаналіз: (написати одне з
- Дуже складно
- Складно
- Легко
- Дуже легко)
Варіант 1 (для хлопчиків)
1.
Розв’язати
задачу.
Учні посадили 9 рядів яблунь, по 4
дерева у кожному ряду, і 7 рядів груш,
по 2 дерева у кожному ряду. Скільки всього дерев посадили учні?
2.
Обчислити.
0*1 0:2+5:1 7*(15-8)
8*6 81:9*7 (85-40):9
9*9 7:7*10 (8+6):2
3.
Знайти
значення виразу 80-а, якщо а=25.
Варіант 2 (для дівчаток)
1.
Розв’язати
задачу.
У магазин привезли 6 кульків борошна, по 2 кг у
кожному, і 7 пакетів, по 4 кг у кожному. Скільки всього кілограмів борошна привезли
у магазин?
2.
Обчислити.
0*4 0:6+6:1 8*(16-9)
5*7 63:9*8 (90-65):5
8*6 5:5*10 (9+3):4
3.
Знайти
значення виразу 27+а, якщо а=38.
20.05.2020р.
Тема: Календар. Місяць. Рік.
Розгляньте календарі за 2019 рік і 2020 рік.
Робота з календарем ст.152
- Скільки місяців має рік? Назвіть їх.
- Якими буквами позначені дні у календарі? (№1041 ст.151)
- Який місяць має менше днів?
- Знайдіть в календарі день, на який припадає ваш день народження.
- Знайти в календарі всі місяці, що мають 31 день. Це найдовші місяці в році.
Обчислення виразів№ 1044 ст.151 (письмово)
Розв'язування задачі 1045 ст.151 (письмово)
Знайти (усно)
- добуток 4 і 6;
- різницю 21 і 3;
- частку 21 і 3;
- суму 4 і 6.
Завдання: знайти в календарі всі місяці, які мають 31 день.
22.05.2020р.
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів.
- Пригадайте.
При множенні будь-якого числа на 1 в добутку отримуємо те саме число.
а*1=а
Якщо число ділимо на 1, то в частці отримуємо те саме число.
а:1=а
Якщо число ділимо на те саме число, то в частці отримуємо 1.
а:а=1
- Ці об'ємні фігури називають цилідрами. На що вони схожі?
- Попрацюй усно № 1049, 1050 ст.153.
Обчислення виразів № 1053 ст.153 (письмово)
Розв'язування задачі 1055 ст.153 (письмово)
Скорочений запис задачі.
25.05.2020р.
Тема: Складання і розв'язування задач. Складання і обчислення виразів.
Математичний диктант.
- Знайти суму чисел 14 і 7.
- Знайти різницю чисел 20 і 9.
- Знайти добуток чисел 2 і 8.
- Добуток чисел 2 і 6 поділити на 3.
- Частку чисел 18 і 2 збільшити на 6.
Розв'язати задачу(усно)
Обчислити (письмово)
68-35:5-12 56-19+81:9
49-27:9+25 53-34+56:7
Завдання: Скласти задачу за коротким записом про посадку дерев і розв 'язати її.(на вибір: усно або письмово)
26.05.2020р.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
- Пригадайте:
В 1 добі 24 години.
В 1 годині 60 хвилин.
В одному центнері 100 кілограмів (1 ц=100кг)
- Порядок виконання дій у виразах з дужками
1) Дії в дужках.
2) Множення і ділення (по порядку).
3) Додавання і віднімання (по порядку).
- Як знайти невідомий множник?
(Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник).
- - Як знайти невідомий дільник?
(Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на значення частки.)- Як знайти невідоме ділене?
(Щоб знайти невідоме ділене, треба значення частки помножити на дільник.)
Обчислити.(письмово)
18:2+(36-18)
28:(32-28)
(25+47):(31-23)
Порівняй.
1 доба¨ 30 год 1ц ¨1 кг
10 см ¨1 дм 5 ц ¨ 60 кг
Розв'язати задачу (усно)
На ставку плавало 16 качок, а гусей - у 2 рази менше. Скільки гусей плавало на ставку?
Завдання: порівняти 1 доба і 30 год; 5 ц і 60 кг.
27.05.2020р.
Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.
- Пригадайте.
- Щоб знайти, у скільки разів одне число більше (менше) за друге, треба більше число поділити на менше.
- Щоб помножити число на 10, потрібно до нього справа приписати один нуль.
- Щоб число, яке закінчується нулями, поділити на 10, потрібно в ньому справа відкинути один нуль.
Обчислити вирази.(письмово)
5*10
32:4*10
7*10-7
50-90:10
Розв'язати задачу.(письмово)
У саду росло 24 кущі малини, 4 кущі смородини і 16 кущів аґрусу. У скільки разів більше кущів аґрусу, ніж кущів смородини? У скільки разів менше кущів аґрусу менше, ніж кущів малини?
29.05.2020р.
Тема: Підсумок за рік.
Виконайте тренувальні вправи. Переходь на ссилки.
1. Визначити час за годинником.
2. Знайти периметр фігур.
3. Геометричні тіла та їх назви.
4. Пограй гру "Перший мільйон"
Этот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалитьзавдання виконано
ОтветитьУдалить